Историята на марката New Balance

Историята на марката New Balance

Не е тайна, че брандове като Nike и Adidas от години са на върха на пазара за спортни маратонки. Един бранд обаче също се откроява със своя изключителен дизайн, съчетаващ комфорт и качество. Марката New Balance е сред големите играчи вече повече от 100 години, произвеждайки спортни обувки и дрехи за известни спортисти и ентусиасти по цял свят. Но как New Balance успяха да постигнат този успех на фона на сериозната конкуренция?

Предстои да научите в днешната ни тема, в която ще ви разкажем с подробности за историята на прочутия бранд и каква е тяхната философия, изстреляла ги на върха днес.

Брандът New Balance – Началото

Историята започва през 1906 година, когато Уилям Дж. Райли основава компанията New Balance Arch Support Company. Вдъхновението за създаването на нови спортни обувки идва на Райли един следобед докато наблюдава пилетата в задния си двор. Очарован от начина, по който пернатите балансират на краката си, основателят на New Balance проектира първата си обувка с три опорни точки.

Първоначално компанията продавала обувки на работници, които прекарвали времето си на крак цял ден. Години по-късно – през 1960 г., обувките с три опорни точки навлизат сред спортистите и бързо набират популярност. Това вдъхновява New Balance да проектират първите си спортни маратонки с огъната подметка за по-добро сцепление, достъпна в различни размери за да бъде подходяща всички. Много бързо този модел обувка на компанията се превръща в революционен.

През 1972 година брандът New Balance е закупен от настоящия си председател – Джим Дейвис, който бързо и успешно насочва компанията към върховете на пазара за спортни стоки.

Пътят към върха

През 1976 г. на пазара излизат първите маратонки New Balance, носещи известното лого “N” – обувка, създадена изцяло за бягане. Продажбите мигновено скачат, превръщайки модела в един от най-предпочитаните на пазара същата година.

80-те години са повече от успешни за компанията, тъй като през този период те пускат успешна гама спортни обувки и облекла, сред които се нарежда и един от най-прочутите им модели - New Balance 574.

И през следващите години брандът продължава да пуска стабилни корени на пазара за спортни стоки, а позицията му става гарантирано стабилна след излизането на популярните маратонки 991, носени от самия Стив Джобс на редица публични събития.

New Balance – Символ на стабилност и качество

Днес марката New Balance е изградила стабилни позиции на пазара, наравно с едни от най-големите спортни производители и предлага голямо разнообразие от маратонки, облекла и специализирани спортни стоки. Брандът не спира да изненадва почитателите си, пускайки всяка година нови мъжки new balance модели с иновативен дизайн и подобрена стабилност, подходящи както за спорт, така и за ежедневието на всеки активен човек.

Всяка една маратонка New Balance е произведена от висококачествени материали и посредством иновативни технологии. Характерно за бранда е, че все още предоставя на своите клиенти огромно разнообразие от размери, особено за най-новите си модели, което си е едно сериозно предимство.

В знак на почит към основателя на New Balance, някои от най-новите модели маратонки на марката се продават в кутии с щама на пиле. Така, че не се изненадвайте когато откриете щампата върху кутията на новите си маратонки New Balance. Тя просто показва как се е възродила идеята за създаването на обувка, която е добре балансирана, стабилна и здрава.

Други блог публикации